Že tato akce může skončit úspěchem, stejně jako průšvihem, muselo být vedení diskontního řetězce Penny Market v Německu jasné. Po týdnu se ukazuje, že zákazníci neobvyklou akci spíš neocenili.
Německý Penny nabízel od pondělí do pátku devět vybraných produktů za „pravé ceny“. V nich zohlednil veškeré ekologické náklady na produkci jídla. Řetězec přitom postupoval poměrně zodpovědně a regály neoznačil nějakou náhodně zvolenou vyšší cenovkou. Náklady nechal spočítat ekonomy z univerzity v Greifswaldu a Technické vysoké školy v Norimberku, kteří se na vyčíslení dopadů klimatických změn specializují.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
 - Možnost kdykoliv zrušit
 - Odemykejte obsah pro přátele
 - Všechny články v audioverzi + playlist
 
			
			Přidejte si Hospodářské noviny
			mezi své oblíbené tituly
			na Google zprávách.
		
															
			
		








