Velké technologické firmy řeší, jak dostat lidi zpět do kanceláře. Giganty ze Silicon Valley během koronavirové pandemie navykly zaměstnance na práci z domova a často ji prezentovaly jako firemní benefit. Teď mají problém je aspoň na pár dní v týdnu nalákat zpět – a zkoušejí to po dobrém i po zlém.

Společnosti jako Google, Microsoft, Zoom, Twitter nebo Amazon začaly ve velkém používat takzvaný hybridní pracovní týden, většinou ve formátu „tři dny v kanceláři, dva dny doma“. Zavedl ho i Apple a vytrval, ačkoli se proti němu část zaměstnanců bouřila. V petici, z níž citoval server Business Insider, napsali, že „skvělá práce se dá dělat i z domova“. Na to Tim Cook, šéf Applu, opáčil, že návrat do kanceláří má „obnovit sílu osobní spolupráce“.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.