Kdo se chce udržet na trhu, musí začít pracovat s umělou inteligencí. Jsou o tom přesvědčeni šéfové amerických společností a pro Česko to platí dvojnásob. Nové modely AI totiž odstraňují jazykovou bariéru pro vstup zahraničních firem na český trh. Důsledkem bude zhoustnutí konkurence. HN na jaře oslovily některé české podniky s dotazem, jak se vyrovnávají s nástupem umělé inteligence a zda využívají novinky v podobě ChatGPT od technologické společnosti OpenAI. Jaká je situace nyní, co se děje v této oblasti po půl roce?

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.