Když se narodili, jejich rodiče už měli Facebook a Twitter. Na pohádky se namísto televize dívali na YouTube. Generace alfa, tedy děti narozené po roce 2010, jsou na internetu jako doma. Přezdívá se jim digitální domorodci nebo také screenagers a podle odhadů jich v příštím roce bude na planetě 2,2 miliardy. V následujících letech nastoupí na pracovní trh. A stejně jako předchozí mladší generace ho postupně promění. 

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Zajímají vás další kvalitní články z Hospodářských novin? Výběr těch nejúspěšnějších posíláme každý všední den večer v našem newsletteru 7 v SEDM, který si můžete zdarma přihlásit.