Stále více českých firem objevuje přínos průmyslového designu. Důrazem na estetiku a vzhled produktů dovedou lépe prodávat své výrobky na domácím trhu i v zahraničí, a tím pádem také zvyšovat zisky. Význam designu navíc v budoucnu poroste s tím, jak se české podniky začínají zaměřovat na výrobu vlastních produktů s vyšší přidanou hodnotou. Tedy na to, co doporučují ekonomové i šéfové podnikatelských svazů ve snaze pozvednout tuzemskou ekonomiku.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak může design pomoci transformaci ekonomiky?
  • Jak se daří firmám zaměřeným na design na burze?
  • Na co si musí designéři dávat pozor?
  • Proč je důležitý dobrý marketing?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.