Adam Kolesa zažívá hektický rok. V dubnu prošla jím vedená firma rebrandingem, z notoricky známého DámeJídlo se stala Foodora. Součást velké mezinárodní skupiny Delivery Hero sype do marketingu stovky milionů korun ročně, aby nepřišla o zákazníky a neprohrála slevovou válku s konkurencí – Boltem a Woltem. I proto se jí daří držet post jedničky na trhu.

Na druhou stranu ale Kolesu trápí boj firem o kurýry, který v podzimních měsících kvůli vánoční sezoně vrcholí. I jim musel Kolesa přidat na výplatní pásce a firmě ubrat na marži. Foodora přitom ani letos nebude zisková, cesta do černých čísel pro ni bude ještě složitá.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Proč je Foodora v Česku zatím ztrátová?
  • Jak probíhá konkurenční boj s Boltem a Woltem?
  • Jak hodnotí rebranding po půl roce?
  • Jak mu jede byznys s online markety, konkurenty Rohlíku?
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.