Adam Kolesa zažívá hektický rok. V dubnu prošla jím vedená firma rebrandingem, z notoricky známého DámeJídlo se stala Foodora. Součást velké mezinárodní skupiny Delivery Hero sype do marketingu stovky milionů korun ročně, aby nepřišla o zákazníky a neprohrála slevovou válku s konkurencí – Boltem a Woltem. I proto se jí daří držet post jedničky na trhu.
Na druhou stranu ale Kolesu trápí boj firem o kurýry, který v podzimních měsících kvůli vánoční sezoně vrcholí. I jim musel Kolesa přidat na výplatní pásce a firmě ubrat na marži. Foodora přitom ani letos nebude zisková, cesta do černých čísel pro ni bude ještě složitá.
Co se dočtete dál
- Proč je Foodora v Česku zatím ztrátová?
- Jak probíhá konkurenční boj s Boltem a Woltem?
- Jak hodnotí rebranding po půl roce?
- Jak mu jede byznys s online markety, konkurenty Rohlíku?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.