Vzpoura na sociálních sítích nebo pyramida z firemních boxů místo rozvozu jídla. Reakce kurýrů Rohlíku a Woltu na změny v odměňování jsou čím dál silnější. Do úpravy finančního ohodnocení rozvozců jídla se teď chce pustit i největší hráč na trhu e-commerce Dáme jídlo. Nový CEO společnosti Adam Kolesa přitom podobně jako třeba předtím Rohlík slibuje, že se peníze pro kurýry díky změnám mírně zvýší.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.