Společnosti Dáme jídlo, která ke dveřím zákazníků rozváží pokrmy z restaurací po celém Česku, pandemie koronaviru z hlediska poptávky spíše pomohla. Současná válka na Ukrajině však naděje na lepší výsledky smetla ze stolu.

„Byl bych rád, kdybychom skončili na podobných číslech jako loni,“ říká šéf Dáme jídlo Filip Fingl. Firma se ale snaží proti klesající poptávce bojovat: nabízí slevy a hledá nové zákazníky. „Naší prioritou je vybudovat povědomí o této službě a ukázat, že její přidaná hodnota je obrovská,“ uvádí Fingl.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se