Groupon, americký praotec všech slevových portálů, zažívá těžké časy. Panují velké obavy o budoucnost firmy, která se z miláčka akciového trhu stala outsiderem s cejchem umírajícího byznysu. Zpátky na výsluní se ji snaží vrátit Češi – v pozicích největšího akcionáře i hlavních postav manažerské struktury rozehráli velkou hru v miliardách dolarů, které zatím v burzovních reportech svítí v červených číslech. Jejich cílem je přebudovat byznysový model Grouponu, zeštíhlit vnitřní strukturu firmy, zefektivnit její chod, což by mělo přispět k nastartování růstu tržeb i počtu uživatelů. Jak to chtějí udělat?
Co se dočtete dál
- Kdo je součástí „české mafie“ v Grouponu.
- Jak se snaží otočit firmu opět k růstu.
- Co zklamalo její investory.
- V čem vidí Šenkypl budoucnost.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.