Groupon, americký praotec všech slevových portálů, zažívá těžké časy. Panují velké obavy o budoucnost firmy, která se z miláčka akciového trhu stala outsiderem s cejchem umírajícího byznysu. Zpátky na výsluní se ji snaží vrátit Češi – v pozicích největšího akcionáře i hlavních postav manažerské struktury rozehráli velkou hru v miliardách dolarů, které zatím v burzovních reportech svítí v červených číslech. Jejich cílem je přebudovat byznysový model Grouponu, zeštíhlit vnitřní strukturu firmy, zefektivnit její chod, což by mělo přispět k nastartování růstu tržeb i počtu uživatelů. Jak to chtějí udělat?

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Kdo je součástí „české mafie“ v Grouponu.
  • Jak se snaží otočit firmu opět k růstu.
  • Co zklamalo její investory.
  • V čem vidí Šenkypl budoucnost.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.

Chcete dostávat investiční texty do e-mailové schránky?

Přihlaste se pravidelnému odebírání investičního newsletteru Peníze HN, kde naleznete naše původní analýzy, tipy na dobré čtení nebo glosy analytiků.

newsletter Peníze