Realitní trh měl v loňském roce na první pohled překvapivého lídra. V době, kdy Češi začali kvůli vysoké inflaci šetřit, byly nejžhavějším zbožím maloobchodní nemovitosti. Obchodních center, retail parků a supermarketů se prodalo nejvíce ze všech typů komerčních realit. Přitekl do nich také největší objem peněz. Maloobchodním budovám pomohla paradoxně zmíněná inflace, která zvýšila tržby obchodníků, ale i předchozí problematické roky. Zájem o ně by měl pokračovat i letos.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Kolik peněz loni investoři vložili do maloobchodních realit.
  • Čím je obchodní centra a retail parky lákají.
  • Jak se vyvíjely investice do dalších sektorů.
  • Proč jsou kanceláře a průmyslové parky v útlumu.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.