Daniel Křetínský svou investiční strategii veřejně komentuje málokdy. Na konci minulého roku udělal výjimku a přijal pozvání spolku ECONET a promluvil před studenty pražského gymnázia Nový PORG. Velkou část více než hodinové přednášky se zabýval reprodukční hodnotou firem, o jejichž koupi uvažuje. Jako příklad uvedl nedávný prodej přepravní společnosti Zásilkovna. Nabídl tak vhled do obchodu, který právě v době, kdy Křetínský mluvil ke studentům, mířil do finále.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Proč je podle Křetínského důležitá reprodukční hodnota firem.
  • Co si nejbohatší muž Česka o Zásilkovně myslí.
  • Jakou otázku je podle něho třeba si třicetkrát položit.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.