Stále více lidí po celém světě má potřebu měřit si, jak na tom je jejich tělo. Spolu s rostoucí vlnou zájmu o větší kvalitu života (longevity) to vytváří trh, na kterém se dá vydělat. Do tohoto trendu chtějí naskočit i Češi, konkrétně firma mySASY se svým náramkem Elonga. Přitom ho není potřeba nosit celý den na ruce, jak je tomu u chytrých hodinek jako Garmin, Apple Watch či Fitbit. 

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • V čem je výhoda českého „Garminu“ oproti konkurenci?
  • Jaké tržby firma zatím měla a jaké jsou její plány?
  • Kolik by chtěl start-up nabrat od investorů na další expanzi?
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.

Chcete dostávat investiční texty do e-mailové schránky?

Přihlaste se pravidelnému odebírání investičního newsletteru Peníze HN, kde naleznete naše původní analýzy, tipy na dobré čtení nebo glosy analytiků.

newsletter Peníze

Baví vás moderní technologie? To byste si neměli nechat ujít newsletter Týden s technologiemi, díky kterému dostanete do téměř pravidelného pátečního e-mailu to nejzajímavější dění a produktové novinky za celý týden.