Stále více lidí po celém světě má potřebu měřit si, jak na tom je jejich tělo. Spolu s rostoucí vlnou zájmu o větší kvalitu života (longevity) to vytváří trh, na kterém se dá vydělat. Do tohoto trendu chtějí naskočit i Češi, konkrétně firma mySASY se svým náramkem Elonga. Přitom ho není potřeba nosit celý den na ruce, jak je tomu u chytrých hodinek jako Garmin, Apple Watch či Fitbit.
Co se dočtete dál
- V čem je výhoda českého „Garminu“ oproti konkurenci?
- Jaké tržby firma zatím měla a jaké jsou její plány?
- Kolik by chtěl start-up nabrat od investorů na další expanzi?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.