Vydávat nové hry je skoro zbytečné. Zní to jako nesmysl při pohledu na obrovský úspěch Baldur’s Gate 3 loni nebo letošní hit Palworld, který během pár dní získal dvanáct milionů hráčů. Čísla jsou ale neúprosná. Všechny nové herní značky vydané v roce 2023 bojovaly o pouhých osm procent času, který téměř miliarda lidí tráví hraním na počítači nebo konzolích.
Herní byznys na PC a konzolích loni získal od hráčů 93,5 miliardy dolarů, to představuje meziroční nárůst o pouhých 1,7 procenta. Zpomaluje se i příliv nových hráčů a klesá množství času, který svému koníčku věnují. Proti covidovému roku 2021 poklesl čas strávený hraním o čtvrtinu.
Co se dočtete dál
- Které hry jsou mezi hráči nejúspěšnější dlouhé roky po svém vydání.
- Proč je tak těžké uspět s novými tituly.
- Kterým českým hrám se podařilo uspět mezi „herními trvalkami“.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist