Vydávat nové hry je skoro zbytečné. Zní to jako nesmysl při pohledu na obrovský úspěch Baldur’s Gate 3 loni nebo letošní hit Palworld, který během pár dní získal dvanáct milionů hráčů. Čísla jsou ale neúprosná. Všechny nové herní značky vydané v roce 2023 bojovaly o pouhých osm procent času, který téměř miliarda lidí tráví hraním na počítači nebo konzolích.

Herní byznys na PC a konzolích loni získal od hráčů 93,5 miliardy dolarů, to představuje meziroční nárůst o pouhých 1,7 procenta. Zpomaluje se i příliv nových hráčů a klesá množství času, který svému koníčku věnují. Proti covidovému roku 2021 poklesl čas strávený hraním o čtvrtinu.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Které hry jsou mezi hráči nejúspěšnější dlouhé roky po svém vydání.
  • Proč je tak těžké uspět s novými tituly.
  • Kterým českým hrám se podařilo uspět mezi „herními trvalkami“.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Baví vás moderní technologie? To byste si neměli nechat ujít newsletter Týden s technologiemi, díky kterému dostanete do téměř pravidelného pátečního e-mailu to nejzajímavější dění a produktové novinky za celý týden.