Povídá se o nich, že chtějí pracovat co nejméně. Nedokážou být věrní jednomu pracovišti. Nezáleží jim tolik na penězích, pokud budou dělat pro firmu, která se bude chovat dobře k přírodě a bude přistupovat ke všem stejně. Generace Z, tedy lidí narozených mezi lety 1996 a 2012, se postupně stává velkou částí pracovní síly na trhu. Co ze stereotypů známých o dnešních dvacátnících platí i na Čechy a jak je jako firma zaujmout? Přinášíme pět tipů.
Co se dočtete dál
- Co je pro českou generaci Z zásadní.
- A na co ji naopak firma nenaláká.
- Proč je zbytečné zahltit inzerát frázemi, jako je „mladý kolektiv“.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.