Pronájem karavanů byl jedním z vítězných byznysů covidové pandemie. Na rozdíl od mnoha jiných odvětví to však vypadá, že s návratem do normálu zájem o ně částečně vytrval. „Díky zavřeným hotelům a penzionům v době covidu vznikl velký zájem o karavany. Jejich pronájem to vystřelilo na úplně jinou úroveň a pořád to stoupá,“ říká Lukáš Janoušek, šéf společnosti Campiri, největší platformy na pronájem karavanů v Česku.
Co se dočtete dál
- Jak roste platforma Campiri.
- Co přineslo její spojení s německým FreewayCamper.
- Jaké plány mají s novou firmou zakladatelé i investoři včetně Rockaway Capital a Miton.
- Jak pomáhá k růstu nový fenomén – cesty karavanem mimo letní sezonu.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.