Pronájem karavanů byl jedním z vítězných byznysů covidové pandemie. Na rozdíl od mnoha jiných odvětví to však vypadá, že s návratem do normálu zájem o ně částečně vytrval. „Díky zavřeným hotelům a penzionům v době covidu vznikl velký zájem o karavany. Jejich pronájem to vystřelilo na úplně jinou úroveň a pořád to stoupá,“ říká Lukáš Janoušek, šéf společnosti Campiri, největší platformy na pronájem karavanů v Česku.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak roste platforma Campiri.
  • Co přineslo její spojení s německým FreewayCamper.
  • Jaké plány mají s novou firmou zakladatelé i investoři včetně Rockaway Capital a Miton.
  • Jak pomáhá k růstu nový fenomén – cesty karavanem mimo letní sezonu.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.