Loňský rok byl podle šéfa Plzeňského Prazdroje Dragose Constantinesca „náročný“. Bylo by tedy hodně zajímavé vidět, jak by si největší tuzemský výrobce piva vedl v roce, který by náročný nebyl. Producent značek Kozel, Radegast, Gambrinus a především Pilsner Urquell potvrdil, že je strojem na peníze. Stejně jako v roce 2022, kdy Evropu ochromila energetická krize. Nebo v covidových letech zavřených hospod, které pro Prazdroj znamenaly jen mírné zaškobrtnutí.
Co se dočtete dál
- Jak se dařilo Prazdroji v loňském roce.
- Kolik má zisk na jednom půllitru.
- Jak z české pivovarské jedničky profituje vlastník, skupina Asahi.
- Kolik a do čeho Prazdroj loni investoval.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist