Loňský rok byl podle šéfa Plzeňského Prazdroje Dragose Constantinesca „náročný“. Bylo by tedy hodně zajímavé vidět, jak by si největší tuzemský výrobce piva vedl v roce, který by náročný nebyl. Producent značek Kozel, Radegast, Gambrinus a především Pilsner Urquell potvrdil, že je strojem na peníze. Stejně jako v roce 2022, kdy Evropu ochromila energetická krize. Nebo v covidových letech zavřených hospod, které pro Prazdroj znamenaly jen mírné zaškobrtnutí.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak se dařilo Prazdroji v loňském roce.
  • Kolik má zisk na jednom půllitru.
  • Jak z české pivovarské jedničky profituje vlastník, skupina Asahi.
  • Kolik a do čeho Prazdroj loni investoval.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.