Na fanoušky sledující fotbalové mistrovství Evropy často na reklamních bannerech rozmístěných kolem hřiště skáče nápis Built your dreams. Nejde o motivační heslo, které má diváky zvednout od televize, ale o akronym čínské automobilky BYD. Ta je na šampionátu pořádaném v Německu hodně vidět, protože je jedním z hlavních partnerů turnaje. A podle expertů by to prodeje BYD mohlo v Evropě nakopnout. 

Vidět přitom není jen největší čínský výrobce elektroaut, Euro sponzorují i další čínské firmy. Například obchod AliExpress a platební systém Alipay, které patří do skupiny Alibaba, nebo výrobce elektroniky Hisense.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Vyplatí se BYD sponzoring Eura?
  • Proč už akci nesponzoruje VW.
  • Jaká auta BYD nabízí.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.