Na fanoušky sledující fotbalové mistrovství Evropy často na reklamních bannerech rozmístěných kolem hřiště skáče nápis Built your dreams. Nejde o motivační heslo, které má diváky zvednout od televize, ale o akronym čínské automobilky BYD. Ta je na šampionátu pořádaném v Německu hodně vidět, protože je jedním z hlavních partnerů turnaje. A podle expertů by to prodeje BYD mohlo v Evropě nakopnout.
Vidět přitom není jen největší čínský výrobce elektroaut, Euro sponzorují i další čínské firmy. Například obchod AliExpress a platební systém Alipay, které patří do skupiny Alibaba, nebo výrobce elektroniky Hisense.
Co se dočtete dál
- Vyplatí se BYD sponzoring Eura?
- Proč už akci nesponzoruje VW.
- Jaká auta BYD nabízí.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.