Pijete krystalicky průsvitnou Pepsi Colu, pouštíte si hudbu z přístroje Microsoft Zune a volné chvíle trávíte s kultovní značkou firmy Staropramen, pivem Osto6? Určitě ne. Vesměs jde o výrobky, které měly tak mizernou reklamu, že je firmy musely stáhnout z trhu. Nikdo je nechtěl.
Kdyby ale někdo chtěl do učebnic marketingu dopsat opravdu nejhorší příběh propagace všech dob, tak by v kapitole „Jak to nikdy, ale opravdu nikdy nedělat“ musel k výše zmíněným slavným selháním reklamy dopsat příběh Brašnářství Tlustý. Příběh firmy, jejíž šéf nejprve slovy o krachu vyvolal lavinu solidarity, aby následně došlo k tsunami znechucení.
Co se dočtete dál
- Krachuje Brašnářství Tlustý, nebo ne?
- Jaké má problémy tato malá česká firma?
- Zaslouží si pomoc zákazníků?
- Jde o podvod, nebo podnikatelský neúspěch?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.