Na českém e-commerce trhu se rozbíhá další spor mezi velkými e-shopy. Tentokrát se do sebe pustili dva někdejší spojenci. Mironet, jeden z největších internetových prodejců elektroniky, žaluje polské Allegro za nekalé soutěžní jednání. Zároveň vyráží do boje „proti neférovým praktikám zahraničních online tržišť“.

O co jde? Mironet tvrdí, že poslední čtyři roky používá ve své reklamě klíčovou větu, kterou teď Allegro okopírovalo. Konkrétně jde o obměnu hesla „Když něco, tak Mironet“ – například „Když počítače, tak Mironet“  nebo „Když mobily, tak Mironet“.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • V čem spočívá spor mezi Mironetem a Allegrem.
  • Na jaké kauze ještě loni spolu tito e-commerce hráči spolupracovali a jak to dopadlo.
  • Jak Mironet vytáhl do boje proti online zahraničním tržištím.
  • Proč zakladateli Mironetu vadí Green Deal a požadavky na udržitelnost.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.