To, co je Amazon pro USA nebo Allegro pro Polsko, je Trendyol pro Turecko. Nejsilnější e-commerce hráč na svém domácím trhu, který se snaží prorazit i v zahraničí. Ze všech možných kategorií zboží, které nabízí, Trendyol vyniká zejména v módě. Nabízí jak vlastní kolekci oblečení, tak i produkci čtvrt milionu dalších prodejců na své platformě. Celkem jde o více než 150 milionů produktů.
Co se dočtete dál
- Jak prezident Trendyolu popisuje český trh.
- Co zde plánuje turecký e-commerce obr nabídnout.
- Jak chce zapojit do hry české značky.
- Jak se staví k Zalandu či About You.
- Co říká na vysoký podíl vratek v ČR.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.