Sociální sítě v Česku zaplavily v posledních týdnech reklamy influencerů na oblečení z tureckého internetového tržiště Trendyol. Do kampaně se zapojily nejznámější tváře, mezi nimi například Anna Šulcová, kterou na Instagramu sleduje téměř milion lidí. Na svém profilu sdílela sérii fotek s outfity, které vytvořila z modelů prodávaných na tomto webu s levnou módou. Ten se od nového roku marketingově ve velkém zaměřuje zejména na oblast východní Evropy.
Co se dočtete dál
- Jak se snaží Trendyol prorazit na českém trhu.
- Jak se jeho strategie liší od čínského tržiště Temu.
- Zda je bezpečné na Trendyolu nakupovat.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.