Působí skromně a ošívá se, když ho označíte za člověka, který stojí za rozjezdem byznysu čínských aut v Česku. Pravda je ale taková, že právě on je tou osobou, která několika českým dovozcům domlouvá podmínky pro objednání aut u čínských automobilek a zařizuje import.
Tie Feng Shan má nespornou výhodu v tom, že je Číňan žijící v Česku od svých sedmi let. S tamními automobilkami se díky za léta nasbíraným kontaktům dokáže domluvit na výhodných podmínkách a rozumí jak tamní kultuře, tak i té české. Sám se považuje spíš za Čecha.
Co se dočtete dál
- Kolik v Číně stojí kWh na nabíječkách, co Číňané od auta chtějí a v čem evropské automobilky zaspaly dobu.
- Jak se dováží auta do Česka a proč tu mají šanci modely, které v Číně populární nejsou. A jak v Číně vnímají Škodovku či MG.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.