Studie, která zpochybnila nutnost odstranění vyšehradského mostu, bude mít zřejmě vliv na další události. Ministr dopravy jen pár dní po jejím zveřejnění zvažuje další postup. Správa železnic chce památkově chráněnou ocelovou konstrukci sejmout a místo ní postavit novou, která bude tvarem té původní jen volně inspirovaná. Jenže proti tomu se v Praze vzedmul odpor. Nejdříve šlo o petici podpořenou desítkami osobností, kterou podepsalo 24 tisíc lidí. Státní firma na ni příliš nedbala, ale v září se přidala ještě iniciativa kolem miliardářů Martina Vohánky, Jana Barty a Tomáše Bistřického. A té se stát zjevně podařilo znovu dostat za jednací stůl.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se