Služby všeho druhu připomínají pobočky České pošty. Pracovníci za přepážkami už dnes lidem nabízí dodávky energií, bankovní servis či stírací losy. Na vybraných místech lze požádat o sociální dávky či vyzvednout balík konkurenční DPD. A změny zažívají i pošťáci v terénu – začátkem prosince začali ve východních Čechách vozit lidem nákupy potravin. Nabídka služeb by se pak podle generálního ředitele České pošty Miroslava Štěpána měla ještě dále rozšiřovat. V rozhovoru pro HN popisuje, co by ještě mohl státní podnik lidem nabízet nejen na přepážkách, i jak to vypadá s možným „odříznutím“ Balíkovny.
Co se dočtete dál
- O jakých formách spolupráce s jinými institucemi či firmami Česká pošta jedná.
- Jaký je dnes zájem o dopisy.
- Co přinese vyčlenění Balíkovny jako dceřiné společnosti.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.