Během propagace filmového muzikálu Čarodějka (Wicked) se Ariana Grande a Cynthia Erivo striktně držely jednoho pravidla. Vždy přišly oblečené jedna do růžové a druhá do zelené barvy. Zůstávaly tak věrné stylu postav, které ve snímku ztvárňují. Tento zdánlivě jednoduchý prvek pomohl s celkovou propagací snímku, který v kinech patří mezi nejúspěšnější filmy roku. Právě styl oblékání herců se postupně stává nedílnou součástí uvedení hollywoodských snímků. A možným účinným nástrojem, jak oživit filmový průmysl, který měl v posledních letech těžkosti.
Co se dočtete dál
- Jaký vliv může mít na úspěch filmu oblékání herců na premiérách.
- Co způsobilo prudký propad zisků hollywoodských studií.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.