Značky Audi, BMW a Mercedes-Benz jsou po desetiletí chloubou německého automobilového průmyslu. V loňském roce toho ale moc k chlubení nebylo – zmíněné „luxusní trio“ se muselo smířit s citelnými prodejními ztrátami. Ta nejhlubší (meziročně více než dvanáctiprocentní) postihla Audi, jež se těžce propadlo v domovském Německu. Na čínském trhu, který je pro tuto trojici největší, o nejvíce zákazníků přišla značka BMW. Ta z druhé strany nejvíce zabodovala v dodávkách elektrických vozů, kde jí mohou prodejní výsledky oba konkurenti závidět.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.