Značky Audi, BMW a Mercedes-Benz jsou po desetiletí chloubou německého automobilového průmyslu. V loňském roce toho ale moc k chlubení nebylo – zmíněné „luxusní trio“ se muselo smířit s citelnými prodejními ztrátami. Ta nejhlubší (meziročně více než dvanáctiprocentní) postihla Audi, jež se těžce propadlo v domovském Německu. Na čínském trhu, který je pro tuto trojici největší, o nejvíce zákazníků přišla značka BMW. Ta z druhé strany nejvíce zabodovala v dodávkách elektrických vozů, kde jí mohou prodejní výsledky oba konkurenti závidět.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.