Před covidem se zdálo, že Češi objevili nový způsob nakupování. Do bezobalových obchodů mířilo stále více zákazníků a počty obchodů rychle rostly. Jenže tento trend odezněl stejně jako pandemie: provoz od té doby ukončilo přes padesát prodejen a loni od koutků s bezobalovými systémy odešly i některé supermarkety. Přesto se jisté formě nakupování bez zbytečných plastů a papírů daří.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Proč se bezobalovým obchodům nedaří.
  • Co říkají o ukončení bezobalového prodeje řetězce.
  • Jaký je zájem o vratné obaly v online supermarketech.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Zajímají vás další kvalitní články z Hospodářských novin? Výběr těch nejúspěšnějších posíláme každý všední den večer v našem newsletteru 7 v SEDM, který si můžete zdarma přihlásit.