Český maloobchod se odráží k růstu a ochota obyvatel utrácet začíná růst. Ukazuje to studie společnosti NielsenIQ za loňský rok, kterou mají HN k dispozici. To může paradoxně nahrát inflaci, protože už ke konci minulého roku začalo být patrné zmenšení tlaku na nízké ceny.

A to i přesto, že Češi v průzkumech dál zastávají směrem k budoucnosti pesimistický postoj. Pohled na pokladny supermarketů už ale ukazuje jiný obrázek.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Proč se prodávají skoro dvě třetiny zboží jen v akci.
  • Jak je to v Německu.
  • A jak fungují neveřejné slevy, o kterých se z inzerce nedozvíte.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.