Český maloobchod se odráží k růstu a ochota obyvatel utrácet začíná růst. Ukazuje to studie společnosti NielsenIQ za loňský rok, kterou mají HN k dispozici. To může paradoxně nahrát inflaci, protože už ke konci minulého roku začalo být patrné zmenšení tlaku na nízké ceny.
A to i přesto, že Češi v průzkumech dál zastávají směrem k budoucnosti pesimistický postoj. Pohled na pokladny supermarketů už ale ukazuje jiný obrázek.
Co se dočtete dál
- Proč se prodávají skoro dvě třetiny zboží jen v akci.
- Jak je to v Německu.
- A jak fungují neveřejné slevy, o kterých se z inzerce nedozvíte.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.