Pro marketingovou agenturu Effectix to byl přirozený krok. V rámci přechodu na takzvané svobodné řízení, které oslabuje roli šéfů a počítá s větší účastí každého zaměstnance na chodu firmy, zavedl ředitel Karol Veleba také neomezené placené volno. Nyní, po dvou letech zkušeností s tímto atraktivním zaměstnaneckým benefitem, byla ale firma nucena začít přehodnocovat svůj přístup. Odměňoval totiž prospěcháře, a naopak trestal ty, kteří vůči podniku cítili odpovědnost.
Co se dočtete dál
- Jak firmy po letech testování hodnotí neomezenou dovolenou.
- Proč tento benefit nesedne všem a podporuje nerovnosti na pracovišti.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.