Pro marketingovou agenturu Effectix to byl přirozený krok. V rámci přechodu na takzvané svobodné řízení, které oslabuje roli šéfů a počítá s větší účastí každého zaměstnance na chodu firmy, zavedl ředitel Karol Veleba také neomezené placené volno. Nyní, po dvou letech zkušeností s tímto atraktivním zaměstnaneckým benefitem, byla ale firma nucena začít přehodnocovat svůj přístup. Odměňoval totiž prospěcháře, a naopak trestal ty, kteří vůči podniku cítili odpovědnost.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak firmy po letech testování hodnotí neomezenou dovolenou.
  • Proč tento benefit nesedne všem a podporuje nerovnosti na pracovišti.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Zajímají vás další kvalitní články z Hospodářských novin? Výběr těch nejúspěšnějších posíláme každý všední den večer v našem newsletteru 7 v SEDM, který si můžete zdarma přihlásit.