RegioJet chystá nové využití pro svoje lokomotivy řady 162, které bez povinného zabezpečovače ETCS od začátku roku nesmějí na trať z Prahy na Moravu. První lokomotiva teď prochází zásadní opravou, která by měla zajistit její univerzálnější použití.

A kromě využití pro vlastní potřeby je chce firma i nabízet nákladním dopravcům do pronájmu. Hlavní argument: z hlediska nákladů to vyjde výrazně lépe než zcela nové stroje.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Kolik rekonstrukce stojí?
  • A jaké má RegioJet s lokomotivami plány?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.