Letos může k volebním urnám podle šéfa kampaně koalice Spolu Zbyňka Stanjury dorazit téměř čtvrt milionu prvovoličů. Na ně a další mladé lidi do 35 let se teď koalice, ale i další strany vehementně snaží cílit. Spolu například odstartovalo kampaň proti trapnosti a využívá k tomu vlastní členy z generace Z. Podle odborníků může sázka na neokoukané tváře vyjít, svým mladým voličům ale zřejmě nedají vše, co očekávají.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Zajímají vás další kvalitní články z Hospodářských novin? Výběr těch nejúspěšnějších posíláme každý všední den večer v našem newsletteru 7 v SEDM, který si můžete zdarma přihlásit.