Oscar Piastri s vozem McLaren vyhrává Velkou cenu Miami, vyskočí z kokpitu a zvedá ruce nad hlavu. O chvíli později je zvedá znovu, tentokrát s pohárem. A za pár vteřin opět, když sprchuje šampaňským kolegy na stupních vítězů. Pokaždé při tom na vnitřní straně rukávu své kombinézy ukáže logo Allwyn. Původem české skupiny miliardáře Karla Komárka, která vznikla okolo české Sazky a provozuje loterie i v Rakousku, Řecku, na Kypru, v Itálii, Velké Británii a USA.
Co se dočtete dál
- Jak Allwyn zviditelňuje značku na globální scéně.
- Jak funguje partnerství mezi loterijní skupinou a formulí 1 a stájí McLaren.
- Kdy a kde je vidět značka Allwynu.
- Jakou roli hraje F1 v marketingové strategii Allwynu.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.