Když v roce 2013 přebrala investiční skupina KKCG miliardáře Karla Komárka vládu nad loterijní společností Sazka, prvním novým zaměstnancem byl Robert Chvátal, nyní šéf celé loterijní skupiny Allwyn. Aleš Veselý přišel tři měsíce po něm jako zaměstnanec číslo tři. Dostal na starost marketing, který tehdy v Sazce prakticky neexistoval.

„V hušákovských dobách Sazka měla jen oddělení propagace, které vůbec neřešilo brand, sociální sítě, datovou analytiku nebo marketingový výzkum,“ vzpomíná Veselý, který si postavil nový tým a podílel se na transformaci v technologicky řízenou a především velmi výdělečnou firmu. Sazka loni měla tržby 12,5 miliardy korun a čistý zisk 1,67 miliardy korun. Podle Veselého si alespoň jednou ročně se Sazkou nějakou hru zahraje přes 75 procent dospělé populace. V čele společnosti je od roku 2018 – nejprve jako zastupující generální ředitel a od roku 2021 již „naplno“.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Proč Sazka změnila a zdražila Sportku.
  • Jak se jí to dotklo.
  • Jak se snaží lákat mladou generaci.
  • Jak budou vypadat nové hry kombinující prvek náhody a vědomostí.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.