Automobilky mají v posledním roce hodně starostí. Musí zvládnout přechod ze spalovacích motorů na elektrické, klesá jim ziskovost, čelí stále větší čínské konkurenci a vedle toho se vyrovnávají se cly uvalenými americkým prezidentem Donaldem Trumpem na dovoz aut a dílů do USA. Výrobci aut tak mění management více než firmy z jiných odvětví. Jedním z nejviditelnějších příkladů z poslední doby je odchod Carlose Tavarese z čela koncernu Stellantis.
Co se dočtete dál
- Proč automobilky tak často mění management.
- Co by měly změnit ony a jak se mají změnit manažeři.
- Jak to vypadá v německých automobilkách.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.