Automobilky mají v posledním roce hodně starostí. Musí zvládnout přechod ze spalovacích motorů na elektrické, klesá jim ziskovost, čelí stále větší čínské konkurenci a vedle toho se vyrovnávají se cly uvalenými americkým prezidentem Donaldem Trumpem na dovoz aut a dílů do USA. Výrobci aut tak mění management více než firmy z jiných odvětví. Jedním z nejviditelnějších příkladů z poslední doby je odchod Carlose Tavarese z čela koncernu Stellantis. 

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Proč automobilky tak často mění management.
  • Co by měly změnit ony a jak se mají změnit manažeři.
  • Jak to vypadá v německých automobilkách.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.