Porsche je jiné, opakuje energicky. Joanna Ogórek pracuje mezi auty od svých 19 let, začínala v obchodu a marketingu prémiových automobilek. V rodném Polsku pak vedla marketingové oddělení sedmi koncernových značek VW od Škody Auto přes Audi, Bentley a Lamborghini. Připomíná, že komunita fanoušků a majitelů Porsche se od ostatních liší. „Fungují jako rodina. Chtějí být součástí jednoho klanu, potkávat se. Proto ani ve firmě nemůže vydržet někdo, kdo není srdcem fanoušek,“ říká s tím, že sama vlastní dvě výjimečná Porsche a jezdí s nimi o víkendu po Česku.
Loni v září nastoupila do vedení českého importu značky a má s ní velké plány. Navzdory faktu, že Porsche se celosvětově trápí s propady prodejů. „Porsche v Česku je něco jako ostrov uprostřed divokých vod. Odsud, kde se nám daří, působí dění na jiných trzích úplně jinak,“ tvrdí. Vedle touhy prodávat v Česku o třetinu víc aut než loni, se snaží porozumět místním lidem, a to doslova.
Co se dočtete dál
- Jaké jsou plány Joanny Ogórek na rozvoj značky Porsche v Česku.
- Jakým způsobem chce Porsche oslovit mladší generaci.
- Jak se vyvíjí prodeje Porsche v Česku a okolních trzích.
- Jak se Joanna Ogórek učí česky a proč je to pro ni důležité.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.