Porsche je jiné, opakuje energicky. Joanna Ogórek pracuje mezi auty od svých 19 let, začínala v obchodu a marketingu prémiových automobilek. V rodném Polsku pak vedla marketingové oddělení sedmi koncernových značek VW od Škody Auto přes Audi, Bentley a Lamborghini. Připomíná, že komunita fanoušků a majitelů Porsche se od ostatních liší. „Fungují jako rodina. Chtějí být součástí jednoho klanu, potkávat se. Proto ani ve firmě nemůže vydržet někdo, kdo není srdcem fanoušek,“ říká s tím, že sama vlastní dvě výjimečná Porsche a jezdí s nimi o víkendu po Česku.

Loni v září nastoupila do vedení českého importu značky a má s ní velké plány. Navzdory faktu, že Porsche se celosvětově trápí s propady prodejů. „Porsche v Česku je něco jako ostrov uprostřed divokých vod. Odsud, kde se nám daří, působí dění na jiných trzích úplně jinak,“ tvrdí. Vedle touhy prodávat v Česku o třetinu víc aut než loni, se snaží porozumět místním lidem, a to doslova.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jaké jsou plány Joanny Ogórek na rozvoj značky Porsche v Česku.
  • Jakým způsobem chce Porsche oslovit mladší generaci.
  • Jak se vyvíjí prodeje Porsche v Česku a okolních trzích.
  • Jak se Joanna Ogórek učí česky a proč je to pro ni důležité.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.