Když si tehdy jednatřicetiletý bývalý jezdec formule 3000 Christian Horner v roce 2005 poprvé stoupl na pit wall nového týmu Red Bull Racing, většina paddocku očekávala marketingový experiment.

O dvě dekády, osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů později patřil ten experiment k nejúspěšnějším dynastiím v dějinách F1 – a zároveň se z něj stala jedna z nejlukrativnějších značek v celém sportu.

Za proměnu outsidera v lídra si Horner vysloužil britské vyznamenání OBE a později i CBE, přesto dnes stojí dlouholetý šéf týmu formule 1 Red Bull mimo hru. Spekuluje se o jeho přestupu k Ferrari či Alpine a fanoušci napjatě čekají, zda se jedna z nejvýraznějších postav paddocku v roce 2026 vrátí na pit wall, nebo zamíří úplně jinam.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Co vedlo k Hornerovu odvolání.
  • Které týmy projevily zájem o Hornerovy služby.
  • Jaká obvinění a kontroverze ovlivnily jeho kariéru.
  • Co říká Horner o svých plánech po odvolání.
  • Jaký byl dopad Hornerova řízení na úspěch Red Bull Racing.
  • Jaký vliv měla spolupráce s Hondou na úspěchy týmu.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.