Zapojení známých osobností do předvolební kampaně je standardní a osvědčená taktika, zapojení influencerů ale doposud tak rozšířené nebylo. V letošních volbách se na ně ale strany více zaměřily. Zatímco Piráti už své mají, třeba hnutí STAN je stále „hledá“. K volebním urnám totiž chtějí strany přilákat i ty nejmladší voliče. S influencery tak proto natáčí videa na sítě, podcasty nebo za nimi chodí do živých streamů. A podle odborníků se jim to může vyplatit. 

Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Zajímají vás další kvalitní články z Hospodářských novin? Výběr těch nejúspěšnějších posíláme každý všední den večer v našem newsletteru 7 v SEDM, který si můžete zdarma přihlásit.