Z českého trhu zanedlouho zmizí další velká značka zaběhnutá mezi spotřebiteli po desítky let. Loterijní firma Sazka, která příští rok oslaví sedmdesáté výročí založení, tak následuje jiná slavná jména jako Benzina (síť čerpacích stanic se teď jmenuje Orlen), Živnostenská banka (nyní UniCredit) a částečně i Česká pojišťovna, která je nyní Generali Česká pojišťovna. Ty také měly desítky let tradici, ale jejich majitelé se z různých důvodů rozhodli pro změnu názvu a celkovou inovaci značky.

V případě Sazky jde o to, že ve skupině Allwyn, do níž česká loterie patří, cítí, že značka je na konci své životnosti. 

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak se bude Sazka nově jmenovat.
  • Jak bude probíhat rebranding.
  • Proč do rebrandingu společnost Karla Komárka jde.
  • Na kolik to celé vyjde.
  • Co bude se Sportkou.
  • Jaké jsou ambice v nové éře a jaké novinky změna přinese.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se