Jakkoliv Škoda Auto zažívá dobré období, kdy jí rostou tržby, marže a jako jedna z mála značek táhne celý koncern Volkswagen, řeší na podzim i jednu dlouhodobou těžkost. Tou je indický trh, za který má v rámci německé automobilové skupiny odpovědnost a prodává tam kromě škodovek i další koncernové vozy. Pod vedením Škody indická firma usiluje o vstup nového partnera, a to hned z několika důvodů.
Co se dočtete dál
- O jakého zájemce jde.
- Proč koncern usiluje o vstup nového kapitálu.
- Co VW v Indii hrozí.
- Proč je Indie důležitá a zároveň komplikovaná.
- Jaké jsou plány Škody v Indii.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.