Jakkoliv Škoda Auto zažívá dobré období, kdy jí rostou tržby, marže a jako jedna z mála značek táhne celý koncern Volkswagen, řeší na podzim i jednu dlouhodobou těžkost. Tou je indický trh, za který má v rámci německé automobilové skupiny odpovědnost a prodává tam kromě škodovek i další koncernové vozy. Pod vedením Škody indická firma usiluje o vstup nového partnera, a to hned z několika důvodů.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • O jakého zájemce jde.
  • Proč koncern usiluje o vstup nového kapitálu.
  • Co VW v Indii hrozí.
  • Proč je Indie důležitá a zároveň komplikovaná.
  • Jaké jsou plány Škody v Indii.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se