Zdá se to jako korporátní klišé. To, že centrem všeho jejího snažení je zákazník, zopakuje generální ředitelka T-Mobilu v Česku a na Slovensku, Maďarka Melinda Szabó, během rozhovoru několikrát. V jejím případě jde o její oblíbenou disciplínu. Už dříve měla na starosti nefiremní, tedy běžné rezidentní zákazníky napříč trhy mateřské skupiny Deutsche Telekom, je autorkou zákaznického programu Magenta Moments, který dnes „růžový“ operátor roluje napříč skupinou.

Zbývá vám ještě 95 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak se T-Mobilu daří.
  • Jak velké byly letos investice do sítí.
  • Čím se snaží přetlačit konkurenci.
  • Co si slibují od brněnské T-Mobile Areny.
  • Jak vnímají vývoj v kauze ztracených mobilů Mammoth.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se