Martin Saitz se stal generálním ředitelem českého zastoupení značky Hyundai před dvěma roky. Vystřídal svérázného manažera Vladimíra Vošického, jenž za sebou zanechal nespokojené dealery, kteří kvůli němu dokonce demonstrovali.

Změnou ve vedení značky skončila také agresivně zaměřená reklamní kampaň mířící na Škodu Auto. Saitz hodlá obraz Hyundai v Česku změnit a také motivovat tuzemské zákazníky, aby více kupovali elektromobily.

Článek již není odemčený!

Váš známý vám umožnil přečíst si článek zdarma, ale uplynula doba, po kterou je článek odemčený.

Pro neomezený přístup ke všem článkům na našem webu si můžete zakoupit předplatné za 40 Kč.

Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se