Slevy, slevy, slevy. V tomto duchu se ponese letošní vánoční sezona, která odstartovala koncem minulého týdne takzvaným Black Friday, kdy obchody začínají lákat zákazníky. „Nálada na trhu je špatná. Lidé chtějí slevy a bez nich nekoupí nic,“ popisuje situaci na trhu Jozef Janov, výkonný ředitel investiční skupiny Hartenberg Capital, která vlastní rovněž řadu e-shopů, jako je Astratex, Sportega.cz nebo například Ovečkárna.
Podobně se vyjadřují i další lidé z odvětví. „Vzhledem k tržní realitě, kdy segment e-commerce nadále klesá, můžeme očekávat o něco výraznější slevy než v loňském roce,“ upozorňuje výkonný ředitel společnosti Upgates Jan Rataj. Ta firmám dodává e-shopová řešení.
Článek již není odemčený!
Váš známý vám umožnil přečíst si článek zdarma, ale uplynula doba, po kterou je článek odemčený.
Pro neomezený přístup ke všem článkům na našem webu si můžete zakoupit předplatné za 40 Kč.
Co se dočtete dál
- Budou letos Češi na dárcích šetřit?
- Jak vysoké budou podle expertů tržby tuzemských e-shopů za celý rok?
- Jak se změní trh e-commerce?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.