Pokud developeři dodrží své plány, zažije Česko v následujících dvou letech boom výstavby maloobchodních parků. Menší centra poblíž měst, kde má každá prodejna svůj vlastní vchod ze společného parkoviště, jsou už od covidových dob mezi investory značně populární. Díky zaměření na prodejny levnějšího zboží nabízejí zajímavé výnosy i v době vysoké inflace. Zároveň dovedou obsloužit menší města, kde se nevyplácí budovat velká obchodní centra.
Článek již není odemčený!
Váš známý vám umožnil přečíst si článek zdarma, ale uplynula doba, po kterou je článek odemčený.
Pro neomezený přístup ke všem článkům na našem webu si můžete zakoupit předplatné za 40 Kč.
Co se dočtete dál
- Kolik retail parků vznikne v letošním a následujícím roce.
- Jaký je podíl retail parků na maloobchodních plochách.
- Kde chtějí developeři stavět.
- Proč jsou retail parky nyní tak populární.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.