Pokud developeři dodrží své plány, zažije Česko v následujících dvou letech boom výstavby maloobchodních parků. Menší centra poblíž měst, kde má každá prodejna svůj vlastní vchod ze společného parkoviště, jsou už od covidových dob mezi investory značně populární. Díky zaměření na prodejny levnějšího zboží nabízejí zajímavé výnosy i v době vysoké inflace. Zároveň dovedou obsloužit menší města, kde se nevyplácí budovat velká obchodní centra.

Článek již není odemčený!

Váš známý vám umožnil přečíst si článek zdarma, ale uplynula doba, po kterou je článek odemčený.

Pro neomezený přístup ke všem článkům na našem webu si můžete zakoupit předplatné za 40 Kč.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Kolik retail parků vznikne v letošním a následujícím roce.
  • Jaký je podíl retail parků na maloobchodních plochách.
  • Kde chtějí developeři stavět.
  • Proč jsou retail parky nyní tak populární.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se
Přehled realitních fondů v Česku

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.