Brzy to bude už šest let, co společně s partnery prodal skupině PPF plzeňskou Škodu Transportation. O firmě, kde Tomáš Krsek strávil přes dvacet let coby finanční a později i generální ředitel, se dnes už příliš bavit nechce. Firmě přeje úspěch, ale její osudy už podle svých slov příliš nesleduje.
Zato o neutěšeném stavu české ekonomiky, své roli v iniciativě Druhá ekonomická transformace, nedostatku zajímavých projektů i těžkostech větrné energetiky v Česku povídá rád a zasvěceně. A také třeba o tom, proč podporuje co nejrychlejší přijetí eura.
Článek již není odemčený!
Váš známý vám umožnil přečíst si článek zdarma, ale uplynula doba, po kterou je článek odemčený.
Pro neomezený přístup ke všem článkům na našem webu si můžete zakoupit předplatné za 40 Kč.
Co se dočtete dál
- Proč se přidal k Druhé ekonomické transformaci.
- Co podle něj chybí české ekonomice.
- Jak roste jeho větrný park ve Finsku a Lotyšsku.
- Jaké plány má ve zdravotnictví.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.