Pochází z jižního cípu Itálie, ale když odešel do Turína studovat na automobilového inženýra, zamiloval se do fotbalového Juventusu a hry Pavla Nedvěda. „Je to jeden z mých idolů. Jakou on měl výdrž! Viděl jsem ho běhat okolo jeho vily i po zápase,“ vzpomíná třiačtyřicetiletý Giuseppe Panarese, od října nový šéf polské skupiny Allegro pro mezinárodní byznys.

Usadil se v Praze a v prvním rozhovoru pro HN vysvětluje, s jakou strategií se pustil do těžkého úkolu: otočit někdejší Mall Group, do níž patřily internetové obchody Mall či CZC a nyní se převádějí na online tržiště Allegro.cz, do černých čísel. Na něm podle údajů za třetí kvartál loňského roku nakupuje 2,8 milionu českých a slovenských zákazníků.

Článek již není odemčený!

Váš známý vám umožnil přečíst si článek zdarma, ale uplynula doba, po kterou je článek odemčený.

Pro neomezený přístup ke všem článkům na našem webu si můžete zakoupit předplatné za 40 Kč.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Kdo je nový šéf Allegra pro Česko.
  • Jak z pohledu Allegra obhajuje koupi Mall Group.
  • Co s ní podle jeho slov nebylo v pořádku.
  • Jak vidí specifika českého trhu a v čem se chce zlepšit.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.