Jeden z největších outdoorových hráčů v Česku posiluje. E-shop s vybavením do kempu i do přírody 4camping získal letos na jaře většinový podíl ve společnosti High Point. Značka, která  v Sušici vyrábí bundy či spacáky mimo jiné i pro horolezce Radka Jaroše, se tak zařadí mezi privátní brandy 4campingu – Zulu, Warg a Mooa.

Šéf společnosti 4camping Ondřej Žák v rozhovoru pro HN popisuje průběh jednání, která trvala zhruba půl roku, ale i budoucí plány se značkou. Podstatně by se měl rozšířit záběr produktů, které podnik outdoorovým nadšencům nabízí. „Dnes má High Point jen jednu sezonu a tou je zima. Z toho se ale špatně žije během celého roku,“ vysvětluje Žák.

Článek již není odemčený!

Váš známý vám umožnil přečíst si článek zdarma, ale uplynula doba, po kterou je článek odemčený.

Pro neomezený přístup ke všem článkům na našem webu si můžete zakoupit předplatné za 40 Kč.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak probíhala jednání s majitelem High Point.
  • Jaké plány má se značkou nový vlastník.
  • V jaké kondici dnes High Point je a jak by měl růst v příštích letech.
  • Kdy 4camping očekává, že se mu investice vrátí.
  • Proč bude značku i nadále prodávat konkurence 4campingu.
  • Jak letos Výstavu stanů ovlivnily koncerty v Letňanech.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Zajímají vás další kvalitní články z Hospodářských novin? Výběr těch nejúspěšnějších posíláme každý všední den večer v našem newsletteru 7 v SEDM, který si můžete zdarma přihlásit.