Pro řetězec rychlého občerstvení KFC byl podzim v Česku jedna velká pohroma. V září odhalila kontrola Státní zemědělské a potravinářské inspekce (SZPI) v liberecké restauraci devět kilogramů marinovaného masa s prošlým datem použitelnosti. A v listopadu v pražských Dejvicích rozmrazovali zaměstnanci kuřecí maso ve stojaté vodě, u čehož hrozí množení bakterií, které mohou způsobovat zdravotní potíže. Inspekce spustila rozsáhlé kontroly v KFC na podnět novináře Jana Tuny, který o hygienicky nevhodném nakládání s masem natočil několik reportáží.
Článek již není odemčený!
Váš známý vám umožnil přečíst si článek zdarma, ale limit zobrazení už je překročený.
Pro neomezený přístup ke všem článkům na našem webu si můžete zakoupit předplatné za 40 Kč.
Co se dočtete dál
- Jak moc návštěvnost KFC klesla.
- Jak se to propsalo do tržeb.
- Kam zákazníci mizí a proč.
- Jak se daří konkurenci.
- Co na komunikační strategie KFC říkají experti.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.











