Nedávno jsem pracoval s týmem, který byl v nepříjemné situaci: "Je to marné, to se nedá změnit. Dokud budou nahoře ti, co tam jsou, nejde moc pracovat." Nebo: "Tady není atmosféra důvěry. Šéfové nás jen kritizují, to školení by mělo být pro ně."

Kdykoli jsme se dostali k nějaké možnosti, co s tím udělat, vždy se z pléna ozvalo: "To nejde, to by nás museli nahoře poslouchat..." Nebo: "Tak takhle to u nás nefunguje, to snad mezi námi, ale nahoře určitě ne." Šéfové prý nekomunikují, jejich přístup je jen věcí výkonu a nikoho nezajímají problémy zaměstnanců. Během několikadenního setkání se atmosféra dala krájet. Stížnosti byly prokládány rezignací a odevzdaností.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se