Každý manažer touží po tom, aby měl u svých podřízených a partnerů, se kterými přijde pracovně do kontaktu, autoritu. Chce, aby jeho slovo mělo váhu, aby k němu byli ostatní loajální a aby si ho vážili. To však nepřichází jen tak a často je třeba na tom dlouze pracovat.

Někteří manažeři však občas na tuto skutečnost příliš nedají. Snaží se udělat vše, aby ostatní svým chováním hned přesvědčili o tom, že jsou opravdu důležití. A dělají to tak, že to působí nedůvěryhodně a někdy až trapně. Taková trapnost přitom může mít mnoho podob. Zkusím zmínit některé z nich.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se