Na českém trhu vnímáme silnou cenovou konkurenci jak v oblasti spotřebního zboží, tak konkrétně u čokolády, říká Rolf Fallegger, člen širšího vedení koncernu Lindt & Sprüngli, mimo jiné zodpovědný za střední Evropu.
HN: Jak zajímavý je pro vaši společnost trh v České republice?
V posledních třech letech se obrat firmy v Česku více než zdvojnásobil, ačkoli trh čokolády od roku 2009 oslabuje. Naše postavení rozvíjíme investicemi do značek. Více se prezentujeme během našich hlavních sezon - na Valentýna, o Velikonocích a zejména o Vánocích.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.